valborg!

har varit lite off här men har varit och flängt lite och varit borta i veckan i och med valborgsfirandet! har haft det så kul, blev ett riktigt bra valborg och det var exakt som valborg ska vara hahah! i tisdags tillbringade jag dagen hemma hos sara, vi kollade massa kul filmer, agerade frisörer, cyklade till stan och åt sjuuuuukt goda pizzor på kebab house och slutligen somnade vi som två klubbade sälar.

på onsdagsmorgonen gick första alarmet 5:20 och strax efter det gick vi upp och cyklade genom stan mot irja för att ha champagne frukost! det fanns massa gosigt gott och alla var tvungna att prata engelska eftersom både hennes brittiska pojkvän och hennes kinesiska inneboende inte talar svenska, rätt kul faktiskt! blev en till cyckeltur tillbaka till sara där vi fixade oss klart och lyssnade på lite gammal musik. åkte till stan och efter någon timmes väntan och länsmans besök mötte vi upp jennifer och mikey. vi vandrade till ekonomikum där det blev lite picknick, musik, prat och sånt. efter ett tag kom det några randoms och frågade om de fick joina oss och det fick dom! hängde med vissa av dom i princip resten av kvällen. vi gick och köpte lite grillmat när det börjat dugga lite och sen gick vi hem till en kompis till mikey ett tag och slutligen blev det ett ganska kort sista stopp i någon random studentkorridor, efter vi gått ute i snöstormen i vad som kändes som ett år. fick skjuts hem till jennifer vid tolv-halv ett kanske och det var så jävla skönt i och med hur tidigt jag och sara gick upp. somnade som en sten sekunden mitt huvud nuddade kudden.

idag vaknade vi vid samma tid för jag hade glömt att stänga av alarmet men efter en timme typ så somnade vi om. blev hämtade av pappa vid tolv och efter vi skjutsat hem sara blev det att köpa massa god frukost som jag tryckte i mig när jag kom hem innan jag somnade igen. mår bra idag förutom att jag är så trött och the fact att jag tappat så mycket hår i att att jag kunde tova ihop allt och fick en liten dread som var tre cm lång... förutom det så har inte gjort så mycket idag, sov middag som sagt och sen blev det duch, middag och sen har jag typ fixat det här inlägget (fastnade i photoshop som vanligt). blir i alla fall sängdags nu!
innan vi cyklade iväg på morgonen. sara hade köpt en banan till mig som jag åt på vägen. ryggsäcken hade swag.
såååå god frukost. älskar jonnys händer i bakgrunden hahaha!
sara utforskar lekparken på gården utanför irja
hahahahahahha!
det ser ut som om sara flyger iväg med ett paraply på den vänstra bilden... det är en spade hon har i handen
fina mikey och fina jennifer!
bästa häst, ha det så kul nu när ni kan se rakt upp i min näsa
jaaaaaaaa!
här har våra nya bekanta kommit och vi har det tydligen askul, i synnerlighet tony! HAHAHHHAHA (kanske skrattar de åt killen som sover i bakgrunden)
tony fortsätter skratta (HAHAHAHHAHA), åskar verkar tycka att jag är intressant och jag tittar på något okänt...
ulf förklarar något och resten lyssnar med sina händer på hakan, går lättast så
skarpt
jennifer och harald, givetvis posade dom typ en halv sekund innan bilden togs

Kommentera gärna, men innan vill jag bara påpeka att jag inte är det minsta intresserad av länkbyten, att följa dig på bloglovin, att vara med i "dagens blogg" eller veta något om dina tävlingar. Kommentera sådant som hör ihop med inlägget istället? Tack!